Как продавате?

posted in: Publications | 0

Как продавате? Какво продавате? На кого продавате?

Ако вие ми помогнете в качеството ми на ваш слушател да визуализирам концепцията ви, много по-вероятно е да я видя в съзнанието си и да я почувствам. Кармайн Гало

 

За какво говорите с клиентите си? Говоренето за характеристиките на продукта е безинтересно и скучно за вашите потребители. Персоналните послания, които са част от техния живот – те са важни. Нещата които вълнуват хората не се отнасят до вас, до характеристики, до цифри, до статистики. Отнасят се до тях. Клиентите не се вдъхновяват ако нещата не ги засягат, ако не им кажете как ще се подобри даден аспект от живота им…Защо иначе да се интересуват от това, което им предлагате?

Преди да започнете да продавате помислете, и даже по-точно – ПОЧУВСТВАЙТЕ болките на хората. Усетете човешкото лице на проблемите им. Обвържете вашите продукти и услуги с нуждите на вашите клиенти.

  1. Определете какво правите.
  2. Това което правите каква полза носи на клиентите ви?
  3. Какво вашите продукти означават за живота им?
  4. Какви словесни картини предизвиквате в съзнанието на клиентите си? Като говорите на вашите клиенти те какво ще си представят, за какво ще се сещат? Какво би ги развълнувало, какво би ги трогнало?
  5. Какво е важно? Защо е важно? Как комуникирате с клиентите си?
  6. Как продукта присъства в живота на хората? Защо им е?
  7. Как продукта ще подобри живота им?

Ако у вас, независимо с какво се занимавате, няма страст и емпатия…ако не съпреживявате болките и нуждите на хората – няма да се получи контакта. Няма как да се случи докосването до душата на клиента ако истински не ви вълнуват неговите ценности, неговите нужди, нещата които засягат лично него.

Ние всички сме свързани. Свързани сме в невидима мрежа от връзки, нужди, потребности. Вълнуват ни едни и същи неща.

Когато давате, е добре да забравите за себе си. Става дума за хората. Не за вас. Това е.

 

 

Leave a Reply