digital marketing

IAB MIXX Awards 2017 Bulgaria

posted in: Publications | 0

Да мислим цялостно за идеята, за преживяването на потребителя и послание за персонализиране в криейтива.
Истински хора, реални истории, рекламни кампании с мисия.
Лендинг страници с ясен фокус и приятелско намигване за комуникация с душа, и накрая – бутон Call to action за конкретни действия.
Визия, визия, визия! Видео, видео, видео!
Brand Content и дума вписана в съдържанието, която те гледа отвсякъде. Или крещи. Зависи от кампанията. И пътеката към която водим потребителя. Колко отговорно е това!
После идват „балоните в които живеем“. И музиката. Само не новите знаели за какво става дума! Да прегърнем различията си. Хайде.

И посланията, за които говорим без думи.

Кампании, в които логото се появява само в началото на видеото, а после се потапяш в съдържанието. И не се сещаш за ризи и панталони. А мотото на кампанията е „Never stop learning“. Много ми харесва. Това за ученето.
И после стикери. „Трепни-трепни“ и „Здраве желаем“. Отзад напред по ред на употребата и съгласно статистиката.
Къде да вложим усилията? Не е нужно да е сложно! За сложното нали знаете? Да превърнеш сложното в просто, това е креативно, казва Чарлс Мингъс.

Да навлезеш в душата, да имаш стратегия и да си креативен. Това е формулата.

И преливане. И сливане. На ДНК-то на бранда с ДНК-то на потребителя. Ето това води до лично бранд преживяване.
Ангажиращи съзнанието кампании. И размисли върху бюджети. Какво е важно за една реклама?
Годишните награди за дигитален маркетинг в Кино „Люмиер Лидл“ бяха вдъхновяващи.
Журито и другите хора също.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.